Jak nakupovat


Pokusíme se Vás krok po kroku podrobně provést po stránkách Secondhand-Bazarek.cz, tak aby jste se v každém okamžiku dobře orientovali, kde se právě nalézáte a maximálně tak usnadnili a urychlili Vaše nakupování.
V případě, že něčemu neporozumíte, nebo budete mít jakékoliv problémy, týkající se našeho obchůdku, neváhejte nás kontaktovat na naší e-mailové adrese satnicek@secondhand-bazarek.cz  nebo na hot line : +420777705501 v době PO - PÁ  8.00 - 15.00 hodin.

Do našeho internetového obchodu vedou dvě cesty, jedna přes adresu www.secondhand-bazarek.cz a druhá přes 
adresu www.satnicek.cz, je jen na Vás, kterou cestou se připojíte.

1. Orientace v nabídce zboží


Základní menu naleznete v pravé části na každé stránce obchodu, zde si můžete zvolit zda budete vybírat zboží dle kategorií, velikostí nebo podle značek. Po vybrání dané kategorie, velikosti nebo značky se Vám zobrazí zboží pouze podle Vašeho výběru, který můžete ještě více upřesnit pomocí filtru, který je umístěný  v horní části stránky nad výpisem zboží. Takto specifikovaný výběr zobrazí pouze to zboží, které jste si v podmínkách vyhledávání zadali.
Upozornit musíme, že při filtraci na chlapce a dívky se nezobrazí oblečení , které mohou nosit obě skupiny a mohou Vám tak uniknout zajímavé kousky. Nepřejete li si jakkoliv zužovat či upřesňovat výběr, můžete nakupovat již na úvodní straně, kde máte na výběr z aktuální nabídky všeho zboží.

2. Nakupování


Samotný nákup zboží a práce s košíkem je velice jednoduchá. Ve výpisech zboží najdete u každé položky tlačítko DETAIL, pomocí kterého se Vám zobrazí detail produktu obsahující informace o zboží jako jsou výrobce, velikost, materiál, stav, cena a jiné upřesňující informace. V případě, že máte o toto zboží zájem, stačí stisknout tlačítko VLOŽIT a zboží se Vám uloží do nákupního košíku.
Nyní dostanete na výběr, jestli chcete nahlédnout do košíku nebo chcete pokračovat v nákupu. Výběrem pokračovat v nákupu, pokračujete v nakupování v dané kategorii. Při volbě přejít do košíku se Vám zobrazí obsah košíku, kde můžete zboží OBJEDNAT, upravit výběr nebo POKRAČOVAT v nákupu. Pro registrované zákazníky je zde také možnost zboží REZERVOVAT, viz rezervace. Obsah Vašeho košíku si můžete také zkontrolovat náhledem do nákupního košíku pomocí tlačítka OBSAH v pravé horní části.

Důležité :

  • Vložením zboží do košíku jste zboží ještě nezakoupili a do okamžiku objednání je stále v nabídce obchodu. Z tohoto důvodu se může stát, že zboží které máme v nabídce pouze 1ks, Vám při delším nakupování přebere jiná zákaznice, která potvrdila výběr tlačítkem OBJEDNAT dříve než Vy.


3. Upřesnění objednávky


Jakmile jste dokončili výběr zboží, zakončíte Vaši objednávku tlačítkem OBJEDNAT na ikonce košíku  nebo přímo v náhledu nákupního košíku. Systém Vám ukáže obsah Vaší objednávky a dá na výběr možnosti platby a doručení.
Po upřesnění způsobu platby a doručení, potvrdíte Vaši objednávku tlačítkem OBJEDNAT a systém Vás obratem ubezpečí, že vše proběhlo, jak má.
Systém Vás zároveň může informovat, že u některého zboží se změnila skladová dostupnost ( během Vašeho výběru si zboží vybrala i jiná zákaznice a potvrdila objednávku dříve než Vy ). V tomto případě je nutné vyprodané zboží z košíku odstranit. Předejít tomu můžete, vkládáním zboží prostřednictvím košíku přímo do REZERVACE.
Zboží vložené do rezervace se považuje za závazně objednané.


4. Rezervace zboží


Registrovaní zákazníci mají možnost zboží rezervovat po dobu až 21 dní od vložení prvního zboží do rezervace. Tato možnost je Vám nabídnuta v Nákupním košíku prostřednictvím tlačítka REZERVOVAT, které Vám vytvoří novou rezervaci nebo zboží přidá ke stávající rezervaci. Vámi objednané/rezervované zboží si můžete kdykoliv prohlédnout po Vašem přihlášení do obchůdku, kliknutím na červeně zvýrazněný odkaz přehled rezervací, který se nalézá vedle Vašeho jména. Zde naleznete Vaše doposud neodeslané rezervované zboží. Systém rezervací Vám umožní v průběhu 21 dní uskutečnit více nákupů za cenu jednoho dopravného a při výběru nad 1.200,- Kč vč. DPH mít doručení službou PPL zdarma.
Chcete li zboží z rezervace odeslat ještě před ukončením 21 denní lhůty, můžete tak učinit v přehledu rezervací  po výběru dopravy a způsobu platby stiskem tlačítka UKONČIT REZERVACI A ODESLAT ZBOŽÍ. Objednávku potvrdíte tlačítkem OBJEDNAT v dalším kroku. Systém Vás opět obratem ubezpečí, že vše proběhlo jak má.
Při překročení částky 3000,- Kč vč. DPH za vložené zboží, se rezervace také ukončí a systém Vám zašle všechny potřebné údaje pro úhradu. Objednávky přesahující částku 3000,- Kč po předchozích zkušenostech neodesíláme na dobírku.

Důležité upozornění : Veškeré objednávky a rezervace jsou závazné a zboží z nich nelze dodatečně měnit či vyjímat, více informací viz. Podmínky prodeje



5. Registrace


Registrovat se můžete poklepem na lištu nebo rozkliknutím odkazu pod lištou. Po vyplnění požadovaných údajů se zaregistrujete stiskem tlačítka REGISTROVAT. Registrací získáte 2% slevu na zboží, které se Vám bude zobrazovat při nákupu po přihlášení již s Vaší slevou, ale až po zařazení administrátorem obchodu do dané slevové skupiny (zpravidla do druhého pracovního dne).
Od této chvíle jste registrovaní a můžete využívat výhod registrace, jako jsou rezervace nebo coby prověřený zákazník ( po zrealizovaném nákupu nákupu ) inzerovat bezplatně třeba právě kočárek po Vaší ratolesti nebo diskutovat s dalšími zákazníky prostřednictvím našich stránek na sociální sítě Facebook.
Při každém dalším vstupu pak pouze vyplníte přihlašovací jméno a heslo ( máteli uloženo v prohlížeči, budete připojeni automaticky ). Odkaz na přihlášení naleznete v pravé části pod lištou, kde se po přihlášení zobrazí také aktuální stav rezervací, možnost úpravy Vašich údajů, odhlášení a historie Vašich objednávek.


Aktuality

Expedice zásilek během Vánoc a svátků

03.12.2021

Vážené zákaznice, ve čtvrtek 22.12.2022 jsme zde letos naposledy a budeme až těsně před Silvestrem, ale pouze pracovníci na skladu a na dodání NOVINEK. Expedice a příprava zásilek, včetně pracovníků na telefonu a emailu proběhne až 02.01.2023

celý článek

Změny v osobním odběru HOLEŠOVICE

26.08.2019

Vážené zákaznice, osobní odběr v Holešovicích je stále ZDARMA. Od 1.9.2019 si ale nově objednávky budete moci vyzvednout již pouze jako celek a nevyhovující oblečky zaslat balíčkem přes pobočku jakékoliv Zásilkovny nebo donést opět zabalené jako balíček zpět na výdejní místo ( obchod Holešovice ) viz. Reklamace, vrácení zboží K zásilce vždy přiložíte vyplněný reklamační formulář který naleznete na naších stránkách, viz reklamace zboží. Zpětný svoz jak přes Zásilkovnu, tak i přes obchod je zpoplatněn 49,- které Vám budou odečteny z ceny zboží. Částku Vám poukážeme zpět na účet, který vyplníte do formuláře. K tomuto opatření musíme přistoupit jak z účetních tak logistických důvodů. Děkujeme za pochopení, kolektiv obchodu.

celý článek

Slow fashion - pomalá móda, která šetří přírodu

24.05.2019

Koncept slow fashion šetří životní prostředí a bojuje proti plýtvání přírodními zdroji a bezmyšlenkovitému nakupování, kdy byl zákazník marketingem vychován a donucen k tomu aby nakoupoval v hesle "Nekup to, když je to tak levné" Jednou z možností, jak nakoupit pomalou módu je nákup v secondhandu

celý článek

Novinky na váš email