Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě specializujícím se na dětský značkový second hand. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Provozovatel :

Sectex s.r.o.
K remízku 303
250 63 Veleň
IČ: 24687430
DIČ: CZ24687430


1. Registrace a sleva zboží


Registrace v šatníčku není nezbytně nutná k realizaci nákupu, ale plynou z ní výhody mezi které patří bonitní ohodnocení, historie vašich nákupů, oblíbené položky, či informování elektronickou poštou o novinkách a změnách v našem elektronickém obchodě nebo možnost rezervovat zboží. Registrace samotná je nezávazná a jako taková nezavazuje k nákupu v internetovém obchodu. Pokud jste se registrovali již v předchozí době  a tudíž jste registrovaný zákazník, budete během nákupu vyzváni k zadání uživatelského jména a hesla platného pro Váš účet .

Po registraci a následném přihlášení se Vám zboží bude zobrazovat již slevněné.

2. Objednávka, storno objednávky a kontrola spokojenosti


Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí stiskem tlačítka OBJEDNAT, je považována za závaznou v plném rozsahu a stává se závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Objednávku nebo její část je možné stornovat ze strany zákazníka pouze e-mailem nejpozději následující den po uzavření objednávky, je li zásilka již uhrazena, vrací dodavatel částku poníženou o poplatek za platbu, dle tarifu banky. Storno objednávky musí být v takovém případě rovněž potvrzeno ze strany dodavatele. V případě, že byla zásilka již zabalena, či expedována, storno již z pochopitelných důvodů nelze realizovat.

Objednávku může stornovat také dodavatel a to v případě, kdy nelze autorizovat skutečnou identitu zákazníka nebo v případě, že do 7 dnů od potvrzení objednávky není připsána na účet  dodavatele částka za úhradu zboží, (pouze při platbě převodem - v tomto případě se snažíme nejprve zákazníka kontaktovat) a také v případě, kdy zákazník vědomě nepřevezme dobírkové zásilky během úložní doby České pošty. Méně pravděpodobným důvodem ke stornu objednávky může být ze strany dodavatele storno z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu ( technické důvody).
Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si dodavatel možnost tohoto zákazníka po předchozím upozornění nadále neobsluhovat.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

3. Rezervace zboží


Nabízíme Vám také možnost rezervovat zboží po dobu až 3 týdnů, kdy v této době můžete k již existující  objednávce - rezervaci, nadále nakupovat ze zboží, které doplňujeme pravidelně 2x týdně a odesláním v jednom balíku nejpozději za 21 dnů od založení rezervace nákupem prvního zboží ušetřit na dopravném, eventuelně při překročení částky 1200,- Kč vč. DPH mít dopravu službou GLS zdarma. Rezervaci můžete během její platnosti dle vlastního uvážení kdykoliv převést v objednávku a my Vám zboží vyexpedujeme. Pokud tak neučiníte, po vypršení 21 denní lhůty se rezervace automaticky převede v objednávku a zboží bude dle podmínek dodacích lhůt expedováno.

Rezervace se také automaticky převede na objednávku den následující po dni, kdy překročí částku 3000,- Kč vč. DPH a to bez ohledu na dobu jejího trvání. Takto vygenerovaná objednávka je odesílána pouze po uhrazení na účet, na adresu nebo při hotovostní platbě při osobním odběru. Po předchozích zkušenostech objednávky přesahující částku 3000,- Kč neposíláme na dobírku. Děkujeme za pochopení.

Rezervace je závazná forma objednávky a nelze ji stornovat!

Založením rezervace objednávající souhlasí s obchodními podmínkami v plném znění.

4. Platební a doručovací podmínky



Zásilky doručujeme pouze po území ČR.


V současné době máte na výběr z těchto možností plateb a doručení:


Způsoby platby a doručení:


  • OSOBNÍ ODBĚR - partnerské místo - DROGERIE, BARVY LAKY - na adrese: Praha 7 Holešovice, Komunardů 55 - poplatek za výdej 19,-
  • OSOBNÍ ODBĚR - sklad - na adrese : Praha 9 Kbely, Rackova zahrada 1123, ze dvora u garáží - zdarma
  • Kurýr GLS - platba předem na ÚČET - objednávku je nutné uhradit do 7 dnů, cena doručení je 89,- Kč. Balíček je doručen do druhého dne po odeslání.
  • Kurýr GLS - platba na DOBÍRKU - cena dopravy a doběrečného je 119,- Kč. Balíček je doručen do druhého dne po odeslání.
  • ZDARMA kurýr GLS - vždy při objednání za více než 1.200,- Kč.
  • Zásilkovna - platba předem na ÚČET - objednávku je nutné uhradit do 7 dnů, cena doručení je 64,- Kč.
  • Zásilkovna - platba na DOBÍRKU - cena dopravy a doběrečného je 84,- Kč.


Při platbě v hotovosti : Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Osobní odběry jsou u nás řešeny přes partnerské společnosti, které Vám vydají elektronickou účtenku.

Při platbě na účet je objednávka odeslána po obdržení platby na náš účet.

Zásilky na dobírku odesíláme zpravidla nejpozději následující den po objednání. Na dobírku odesíláme pouze objednávky nepřesahující částku  3000,- vč. DPH - individualní přístup po telefonické dohodě. Zásilky zasílané na dobírku ověřujeme telefonicky se záznamem hovoru. Současně si vyhrazujeme právo automaticky neodesílat objednávky, kde cena dopravy přesahuje celkovou cenu objednávky. Tyto objednávky automaticky ověřujeme a v případě nemožné autorizace, či nepotvrzení objednatele se zasláním, si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.

Zásilky v celkové hodnotě minimálně 1200 Kč včetně DPH mají dopravu službou GLS zdarma. V případě, že by tato hodnota vzhledem k využití možnosti navrácení některého zboží byla posléze nižší než požadovaná částka, může být cena poštovného dodatečně odečtena z částky za vrácené zboží. Zároveň si vyhrazujeme možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří si záměrně nepřevezmou své balíky v běžné úložní době České pošty.

Zásilky na dobírku, které nebudou vyzvednuty a budou vráceny, zasíláme opětovně po výzvě a následné dohodě pouze po úhradě na účet.
V případě, že zákazník vrácenou zásilku ani po výzvě neuhradí na účet a vrácená zásilka bude muset být stornována, bude v tomto případě účtováno balné, poštovné a manipulační poplatek ve výši 100,- Kč  + 20,- Kč za každou vyskladněnou položku.

Pohledávky,které nebudou uhrazeny, předáváme inkasní a exekuční agentuře.
Nezapomínejte, že objednáním zboží současně souhlasíte s Obchodními podmínkami internetového obchodu a uzavíráte tak regulérní kupní smlouvu na dálku prostřednictvím sítě internetu.



5. Dodací lhůta


Při platbě na dobírku  zásilky expedujeme nejpozději do druhého dne od odeslání potvrzení o přijetí objednávky (vyjma  víkendů, svátků a předem oznámených dovolených, či  nemoci) a nejpozději následující den od připsání platby na účet v případě platby převodem, či vkladem na účet. Při osobním odběru v obchodě v Praze bude zákazník vyrozuměn, že je zboží připravené k vyzvednutí, zpravidla  to bývá den po obdržení objednávky. V případě využití rezervace ihned po jejím uplynutí, případně po dohodě kdykoliv před uplynutím rezervační doby do 2 dnů po vyrozumění.

Expedice o svátcích - hlavně pak o Vánočních svátcích

Informace o dočasných změnách v doručování, expedici a dodací lhůty během svátků, hlavně pak o Vánocích naleznete vždy v informacích Aktuality na spodní straně úvodní stránky našeho obchodu. Nebude li tato změna přímo avizovaná v našich aktualitách, zůstávají naše dodací podmínky stejné.


6. Reklamace, vrácení zboží


V souladu se zákonem č. 367/2000  má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od okamžiku převzetí zásilky a zboží vrátit. V případě, že jste se rozhodli zboží vrátit, musíte nás předem o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu. Poté zboží odešlete doporučeně jako cenné psaní či cenný balík, kompletní, v původním stavu a nepoškozené na adresu :

Přiložte tento vyplněný formulář

Šatníček.cz
Fiala Viktor
Rackova zahrada 1123
197 00 Praha - Kbely


Nebo Vám nabízíme zpětné zaslání přes point Zásilkovny za jednotnou cenu 59,- která Vám bude dodatečně odečtena z částky za vrácené zboží.

Jak postupovat:
1. pošlete email s vyrozuměním o vracení zboží na adresu satnicek@secondhand-bazarek.cz
2. my Vám zašleme kód, který si vytisknete a nalepíte na balíček
3. balíček následně doneste do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny - viz. seznam míst  www.zasilkovna.cz/pobocky
4. do balíčku prosím přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE
5. po obdržení balíčku Vám zašleme dle přiložených údajů na účet peníze,
od kterých bude odečtena částka 64,- Kč za službu zpětného doručení.

- před odesláním reklamace, čtěte obchodní podmínky
. Cena zboží vč. poštovného ( vyznačeno na faktuře jako částka Celkem ) Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky zpět, na Váš účet

V souladu se zákonem č.367/2000 se vrácení poštovného vztahuje pouze na zásilky, které budou vráceny celé, nikoliv na jednotlivě vrácené kusy z těchto zásilek. Proto prosím měřte, v detailu každého produktu jsou přesné rozměry.

Potřebné platební a případně další údaje přiložte k zásilce. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat. V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží. Další ustanovení se řídí platnými zákony ČR v den realizace obchodu, kterým se v tomto případě myslí závazná rezervace nebo objednávka.

Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží snížila původní cenu objednávky pod částku za kterou je odesíláno ZDARMA, bude poštovné zákazníkovi doúčtováno ponížením částky za vrácené zboží.

Zboží lze také vrátit zpět pomocí služby reklamační asistent na pobočkách Zásilkovny, v tomto případě bude odečteno od částky za vrácené zboží 64,- Kč za využití této služby.

V případě, že vyhodnotíme jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní, či nás zákazník záměrně uvede v omyl, vyhrazujeme si po předchozím upozornění právo zákazníka v budoucnu neobsluhovat.
Za spekulativní chování lze také považovat, když zákazník, který si zvolil osobní odběr, objedná větší množství oblečení a toto si probírá až při osobním odběru. Z tohoto důvodu jsou uvedené míry u každého kusu oblečení. Za spekulativní chování nebude považováno, když velikost oblečení neodpovídá popisu nebo v případě, když se jedná pouze o jednotky kusů.
Zbytečným vyskladňováním zboží a expedicí objednávek nám vznikají nemalé náklady!


7. Ochrana osobních údajů GDPR a závazky provozovatele


Provozovatel se zavazuje :

  • Přistupovat  ke každé objednávce s maximální možnou pečlivostí a zodpovědností.
  • Informovat zákazníka elektronickou poštou o přijetí objednávky a její expedici.
  • Informovat kupujícího v případě nesplnění dodacích lhůt stanovených (2-5 dnů), vyjma předvánoční doby, kdy jsou dodací doby z kapacitních důvodů České pošty každoročně překročeny a to bohužel až dvojnásobně. Bohužel předáním balíčku do přepravy již neovlivníme rychlost jeho doručení. V tomto případě doporučujeme využít jakýkoliv jiný námi nabízený způsob přepravy - kurýr GLS nebo Zásilkovna.
  • Uveřejňovat skutečné a konečné ceny včetně 21% DPH  (i  v okamžiku, kdy se dodavatel stane plátcem DPH), které kupující zaplatí za zboží a dopravu.
  • Chránit osobní údaje v souladu s GDPR viz podrobně zde: www.satnicek.cz/ochrana-osobnich-udaju.html
  • Kompletní podmínky užívání souborů cookies v souladu s GDPR naleznete zde: www.satnicek.cz/cookies.html
Jako provozovatel  internetového obchodu šatníček.cz,  se zavazujeme nakládat s veškerými Vašimi osobními údaji v souladu se zákonem na ochranu dat a v souladu s GDPR. Vaše osobní údaje budeme chránit  v maximální možné míře, nebudou poskytovány třetím osobám, ani jiným subjektům a budou použity pouze pro účely vnitřních potřeb a administrativou spojenou s  provozem tohoto internetového obchodu. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele elektronického obchodu šatníček.cz.

Přejeme příjemný nákup, Váš tým virtuálního obchodu šatníček.cz

Aktuality

Expedice zásilek během Vánoc a svátků

03.12.2021

Vážené zákaznice, ve čtvrtek 22.12.2022 jsme zde letos naposledy a budeme až těsně před Silvestrem, ale pouze pracovníci na skladu a na dodání NOVINEK. Expedice a příprava zásilek, včetně pracovníků na telefonu a emailu proběhne až 02.01.2023

celý článek

Změny v osobním odběru HOLEŠOVICE

26.08.2019

Vážené zákaznice, osobní odběr v Holešovicích je stále ZDARMA. Od 1.9.2019 si ale nově objednávky budete moci vyzvednout již pouze jako celek a nevyhovující oblečky zaslat balíčkem přes pobočku jakékoliv Zásilkovny nebo donést opět zabalené jako balíček zpět na výdejní místo ( obchod Holešovice ) viz. Reklamace, vrácení zboží K zásilce vždy přiložíte vyplněný reklamační formulář který naleznete na naších stránkách, viz reklamace zboží. Zpětný svoz jak přes Zásilkovnu, tak i přes obchod je zpoplatněn 49,- které Vám budou odečteny z ceny zboží. Částku Vám poukážeme zpět na účet, který vyplníte do formuláře. K tomuto opatření musíme přistoupit jak z účetních tak logistických důvodů. Děkujeme za pochopení, kolektiv obchodu.

celý článek

Slow fashion - pomalá móda, která šetří přírodu

24.05.2019

Koncept slow fashion šetří životní prostředí a bojuje proti plýtvání přírodními zdroji a bezmyšlenkovitému nakupování, kdy byl zákazník marketingem vychován a donucen k tomu aby nakoupoval v hesle "Nekup to, když je to tak levné" Jednou z možností, jak nakoupit pomalou módu je nákup v secondhandu

celý článek

Novinky na váš email